2024. január 8., hétfő

Suzanne Collins: Énekesmadarak ​és kígyók balladája

 


Amikor hírét vettem, hogy készül egy új Éhezők viadala könyv, alig vártam, hogy olvashassam.
Igaz, kétkedve álltam a dologhoz, mert az eddig megismert Snow vajon lehetett-e valaha jó ember.
Persze tudom, senki nem születik gonosznak.
Sejtettem azt is, hogy majd egy Merle féle "mesterségem a halál-t" fogok kapni, de érdekelt, mit lehet ebből kihozni.

Hát sajnos nem vagyok oda. Nem sikerült Collins-nak átadnia, bármi is volt a célja.
Értem a fiatal Snow, aki vergődik, nem tudja hova akar tartozni.
Kicsit becsvágyó, kicsit szerelmes, kicsit a környezetének megfelelni akaró,...
És emiatt egyik sem. 
De lehet hogy csak bennem van előítélet azzal a Snow-val kapcsolatban, akit a trilógiában megismertem.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése