2023. október 8., vasárnap

Guillaume Musso: Az angyal hív

A lányom mesélte, hogy most Musso-kat olvas és nagyon tetszenek neki. Ezt ajánlotta elsőnek.

Hát.... 
Olvasmányos, ezt meg kell hagyni, két nap alatt olvastam el.

Tetszik a fülszöveg áltla kínált történet:
Reptéren összeütközve elcserélik a telefonjaikat ...

De...
Nem értem az egész történetet. Olyan, mintha Gusso nem tudta volna eldönteni romantikus történetet írjon vagy krimit (?)
Szerintem ezt két külön könyvben is megalkothatta volna, mert így egyik sem teljes számomra.

Az elején jól indul, bár .. mi visz rá, hogy kutakodjak a más telefonjában? Jó, fel kell építeni a sztorit...
Aztán nyomozgatok a másik ügyében? Mert én okosabb vagyok?..
Nem tetszik a női - odamondogató - karakter sem. 

De oké, túlteszem magam rajta. A könyv második fele meg átcsap egy ... nem is tudom... valamiféle krimibe, ahol felgyosulnak ugyan az események, de olyan se füle, se farka.

Hja és nem szerettem a fejezetek elején a különféle idézeteket sem. a harmadik után már el sem olvastam, mert kizökkentenek a sztoriból. 

Gusso egyelőre nem lett a kedvencem.
De nem adom fel, mert ha ilyen sokan rajonganak az íróért - köztük a lányom is - akkor biztosan jó lehet. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése