2014. október 14., kedd

Lori Nelson Spielman: Álomlista

Négy King után kellett valami teljesen más.
Rami kezében megláttam a Boldogságterv-et, és elég érdekes dolgokat mesélt róla. A borítója azonnal megtetszett, de nem tudtam most megszerezni,:(
Viszont kezembe került az Álomlista.
Úgy tűnik.... Akár mondhatnám azt is, (bár nem vagyok ilyen) hogy utolért a sorsom....
Mert az nem lehet, hogy egyszerre két olyan könyv kerül a látóterembe, amiben a lényeg, hogy "változtass az életeden".
Mert bizony az Álomlista (is) ez.
Kissé elszomorító, hogy valóban kompromisszumokat kötünk, megalkuvunk, feladunk dolgokat, mert ... miért is?
Mert ezt várják tőlünk? Mert ez a megszokott? Mert ... ?
Persze én is csak használom (gondolom) a nagy szavakat és ugyanolyan megalkuvó vagyok, mint te vagy ő,
De mégis meg kell állni egy pillanatra, át kell gondolni, mit szeretnék (vagy mit szerettem volna), és ezt a lehetőségekhez képest megvalósítani.
És ez csupa olyan dolog (lehet), ami pénzzel nem megváltható.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése