2015. november 11., szerda

Josh Malerman: Madarak a dobozban



Tapogatózás.
Mintha én magam is szemkötővel járkálnék. Nincs szín, nincs hangulat, csak mély sötétség.
Ilyen volt nekem a regény. És ezt nem jó értelemben gondolom.
Stephen King-en „nőttem fel”. Majd megismertem a The walking-dead-et.
Értem én, hogy ezek után nehéz nekem érdekfeszítőt vagy kellően borzongatót írni, de ez rémesen kevés volt.
Jó az alapötlet, miszerint van odakinn valami, amit nem szabad meglátni.
(King mellett megtanulhattuk, hogy nem az a fontos, hogy mi van kint)
De a történet és a szereplők nincsenek kidolgozva. (és itt nem a Fiúra és a Lányra gondolok)
Nincs igazán nagy személyiségfejlődés benne.
Így nekem sajnos nem jött be.  

2 megjegyzés:

  1. Ó, én is beszereztem ezt a könyvet, de lehet ezek alapján, hogy rossz döntés volt. :oS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne higgy nekem, mert mások vagyunk. :)
      Az én "Borzongó nevelésemről" már mások gondoskodtak, így ez kevésbé volt számomra élmény.
      De a MOLY-on nagyon sokaknak tetszett, így olvasd el
      http://moly.hu/konyvek/josh-malerman-madarak-a-dobozban

      Törlés