2023. október 27., péntek

Carin Gerhardsen: Mama, ​papa, gyerekek (Hammarby 2.)

 



Oké, már látom, hogy nem jó "résszel" kezdtem a sorozatot. De ez tetszett meg, ez akadt elém, így ez lett az első. Viszont még gondolkodom azon, legyen-e több. 
Alapvetően nem olvasok skandináv krimiket, mert - lehet hogy koromnál fogva - számomra felejtősek az idegenek a nevek, így nem tudom megjegyezni, ki kicsoda. 
Hát most belecsöppentem egy nem "skandináv krimibe", ami mégiscsak az.
Folyton meg kellett állnom, hogy ki az a Sjöberg, Asa, Lőtten, Sandén, és most ez melyik Andersson, a tárcás vagy az apa??? 
Jó a történet, bár eleinte nem tudtam miért van ez a sok szál, de persze a végére jól össze is futottak.
De!  Hogy jön ide az erőszakolós videózós szál és a vörös hajú nő ??? 
Lehet, ha nem a második résszel kezdem, értettem volna, de így tölteléknek nem való és annyira nem izgatott fel hogy az első és harmnadik részt is magamévá tegyem 

Szóval még gondolkodom. 
A kislányért és a hetvenes néniért drukkoltam.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése