2023. november 3., péntek

Ania Ahlborn: Vértestvérek

 



Ezt a beteg állatot !!!! 
De lehet hogy én vagyok a beteg állat, mert szívesen olvasok ilyen horror történeteket.
Még akkor is, ha kicsit ráül a lelkemre.Még akkor is ha bosszantottak a szereplők.
Reb - Értem, értem, csak fel nem foghatom.
Michael? Kicsit olyan volt nekem, mint a "Mesterségem a halál"-ból Rudolf, aki kötelességből tesz olyan dolgokat, melyekről tudja, hogy nem helyes.
És a szülőkről már nem is beszéltem.
A vége jó. Mármint rossz, de ez a jó benne.
Egy ilyen lélekmorzsoló történet nem zárulhat Happy End-del.
Pusztuljon mindenki.
Hisz nem lehet élni ép elmével az ilyen cselekedetek tudatában és nem lehet szeretni senkit, akiről tudom, hogy ilyet tett. 


Bírom az ilyeneket, de most kelleni fog egy rózsaszín csillámpónis story, hogy kicsit visszazökkenjen a lelkem.
Ezt a könyvet csak erős idegzetűeknek ajánlom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése