2012. augusztus 20., hétfő

Akif Pirincci: Bársonytalpon oson a halál

A moly-on láttam meg először. Talán valakinek az értékelése fordította felé a figyelmemet.
Már bánom, hogy nem néztem meg alaposabban...
Alfiból is tanulhattam volna.  Vagy akár a Halállistá-ból.
Talán most megtanulom, hogy az állat főszereplős történetek, főképp ha E/1-ben vannak, nem nekem valók.
Utólag megnézve : 14 olvasótól kapott 5 csillagot 25 olvasó közül.
Még nem tudom ki fogom-e olvasni.
....... Később : 
Valahol a 80-ik oldal környékén járok, és tovább formálódik a gondolat bennem, hogy abbahagyom.
Nem tetszik sem a történet, sem az írás. (A függelék kifejezetten jó!)
A leírt álmok végképp a félbehagyás felé sodornak...
Talán a napló, ami most jön.. 

..... Még később:
Nem megy, feladom. Sőt, eladom, vagy inkább elcserélem.
Erre való a rukkola

3 megjegyzés:

  1. Szia! :) Ha nagyon nem tetszik, én szívesen fogadoma könyvet, mert régóta keresem, de sehol nem találom :( Mindenhol azt mondják, bocsánat, elfogyott, vagy hogy nem is hallotak róla :S Ha nincs már rá szükséged, és senkinek nem kell a környezetedben, akkor nagyon örülnék, ha egyeztetés után megkaphatnám tőled a könyvet :)

    VálaszTörlés
  2. Esetleg van valami olyan, amire szeretnéd elcserélni? :) Hátha található nálam olyan könyv :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Lory!
    Már elhappolták! :( Sajnálom...
    De gyere te is a Rukkola.hu-ra, előbb-utóbb mindenki megkapja a neki kellő könyvet. :)

    VálaszTörlés