2013. augusztus 1., csütörtök

Ally Condie: Crossed

Elmaradtam a bejegyzésekkel, és most egy hónap távlatából elgondolkodtam azon, hogy végigolvastam-e egyáltalán ...
Emlékszem, hogy száműzöttként vonszolódnak valami Sziklás-hegységben, majd találkoznak, aztán lamúr, aztán...
Mi volt aztán???

Azt hiszem nekem ennyi volt Ally Condie műveiből, mert sem irodalmilag, sem mondanivalójában nem nyújt semmi extrát, vagy többletet.
És az is 79%-os a MOLY-on.
Lehet hogy én nem ugyanazt olvastam?


Fülszöveg:
A TÁRSADALOM HATÁRAIN KÍVÜL MÁS TÖRVÉNYEK URALKODNAK
A bizonytalan jövővel dacolva Cassia elindul, hogy felkutassa Kyt, akire biztos halál vár a Külső Tartományokban zajló háborúban. Hamarosan kiderül, hogy a fiú megszökött a katonai táborból, és a fenséges, de veszélyes kanyonokban talált menedéket. A vadregényes határvidéken teljesen más az élet, ráadásul úgy tűnik, minta lázadás szerveződne a Társadalom ellen. Bár Cassia mindent feláldoz azért, hogy együtt lehessen Kyjal, Xander most is képes meglepetéseket okozni, és a maga javára fordítani a játszmát.
A Matched trilógia várva várt következő részében Cassiát és Kyt a Társadalom peremvidékére veti a sors. Váratlan események, találkozások és összefonódások teszik minden eddiginél tekervényesebbé útjukat. A történetet Cassia és Ky felváltva mesélik el, egyes szám első személyben.
„Futurisztikus mese szerelemről és szabad akaratról. Lehetünk-e szabadok, ha nincs választási lehetőségünk? Cassia elfogadástól a lázadásig vezető útja valósággal magába szippantja, kíváncsivá teszi az olvasót.” – CASSANDRA CLARE, a Pokoli szerkezetek és a Végzet ereklyéi című sorozatok szerzője
„Az éhezők viadala óta a legjobb ifjúsági regény a könyvesboltok polcain.” – ENTERTAINMENT WEEKLY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése