2013. augusztus 22., csütörtök

Stephen King: A remény rabjai

A nyár azért nagyon jó, mert a családom meglep egy King könyvvel, majd hagyják is, hogy elolvassam. :)

Nem szeretem King kisregényes vagy novellásköteteit, de ez nagyon jó volt. Azt hittem, hogy nem fogom szeretni, hiszen a négy történetből kettőt többször láttam filmen, de imádtam!! Látvány ide vagy oda, zseniális a pali. :) A remény rabjait mindenkinek kötelezővé tenném, akik King-et a vérben tocsogós vagy szörnyekkel tűzdelt horror műfajjal azonosítják.
A Király megmutatja, hogy a szörnyűség köröttünk van, csak nyitott szemmel kell járni.

Fülszöveg:
Mit tehet a fogoly, ha életfogytiglanra ítélik? Ha senki nem hiszi el, hogy ártatlan? Miben bízzon? A kegyelemben? A szökésben? Megannyi kérdés, amelyre King letehetetlen könyvének végén, de csakis a legvégén kapjuk meg a feleletet.
Rabokról szól a második kisregény is – sorsának foglya a náci háborús bűnös, meg az újságkihordó gyerek, aki valahogy kiszagol valamit…
Az Állj ki mellettem!-ben sem marad az olvasó borzalmak nélkül – élő gyerekek nyomoznak eltűnt társuk után…
A légzőgyakorlat klasszikus krimi: karácsony előestéjén öregurak hátborzongató történetekkel szórakoztatják egymást.

A kisregények javát a moziból ismerheti az olvasó.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése