2014. február 8., szombat

Stephen King: Minden sötét, csillag sehol



A Jézuska idén is hozott nekem egy King könyvet. :)
Ugyan nem szeretem a novellás köteteit, mert nem mindig vannak annyira kidolgozva. De lehet hogy azért, mert gyorsan véget érnek.
Ugyanakkor sokszor szükségem van időre két King történet között, amíg átállok. Ezek a novellák kifejezetten jók voltak.
Mindegyiket ismerjük valahonnan, talán már más is megírta, - vagy legalább az élet-, de King le tudja úgy írni, mintha nem ismerném.
Az 1922 kissé ismerős volt, mert nemrégiben olvastam a titok súlya által okozott lelki problémákról.
A dagadt sofőr cselekményével nem annyira értettem egyet és mintha már az is ismerős lett volna. 
A Hosszabbítás jutányos áron igazi King sztori.
Az Egy jó házasság nekem nem adott eleget.

Mindenesetre King papa megint elérte, hogy hosszabb ideig elidőzzek egy történet felett, eltöprengjek, mit tennék, mit tehetnék abban a helyzetben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése