2011. szeptember 4., vasárnap

Jeffery Deaver: Az üres szék

Ez volt az első olvasmányom Deaver-től, de már tudom, nem az utolsó.
Valóban, én is ismerem a Csontember című filmet, melyet a Deaver (magyarul nem jelent meg) könyve alapján készítettek.
Persze én ezt nem tudtam, mikor elkezdtem.
Néhány oldal után gyanússá vált.... így utánanéztem az írónak.

A könyvről:
Az első oldaltól kezdve egy jó krimi. A felénél megoldódni látszik a bűncselekmény (épp elgondolkodtam, mi fog történni a könyv végéig ) amikor is betesz egy csavart. Ügyes. :)
Mikor fellélegeznék, hogy vége, ad egy újabb csavart.
Szóval egy jó kis krimi lett belőle. Nem egy körömrágós thiller vagy horror, de kifejezetten felüdítő volt.

Álljon itt a fülszöveg:
A zseniális kriminológus, Lincoln Rhyme, miután mind a négy végtagja megbénult, csak a bűntények felderítésének és elméje pallérozásának szenteli életét. Amikor Észak-Carolinába utazik sorsdöntő műtétre, különleges ügybe keveredik. A helyi seriff és emberei egy Rovar Fiúnak nevezett tinédzser emberrablót üldöznek, akit gyilkossággal is gyanúsítanak. Lincoln Rhyme-nak és szépséges segítőjének, Amelia Sachsnek nagyon kevés ideje van a tettes kézrekerítésére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése