2012. október 23., kedd

Linda Taylor: Mákony

Egy Moly-os kihívásnak köszönhetem Linda Taylort!
Ennek köszönhetően felfedeztem magamnak egy krimisorozatot…. és szép lassan be is szerzem őket. :)

A krimijei sokszor egyszerűek ugyan, de az a kis plusz, amit hozzáad a szereplőihez.... egyedivé és nagyon szórakoztatóvá teszi.
Sajnos nem időrendben olvastam a könyveit, ezért oda kell figyelnem erre is, mert ugyan egyedül is megállja a helyét egy-egy történet, de Sinus felügyelő és Blood őrmester története a történeteken / nyomozásokon átível.   :)
Egyszóval: amikor nem akarok semmi mélyértelműt, csak egy kicsit szellemileg ki akarok kapcsolni… akkor jöhet nekem Vígh Rózsa :)

Fülszöveg:
– Tudtommal is ez a helyzet – szájalt erőtlenül a lány –, de az az anyajegy látszott. A gallérja fölé esett… és a szemem, akár akartam, akár nem, mindig megakadt rajta. A vaki is láthatta! – mondta egyre nagyobb rémülettel, a bejárati ajtó felé hátrálva. Amikor már elérhető távolságra volt a kilincs, kinyögte: – ma… maga… nem… nem Mr. Hardy!
– És ha nem? – nézett pimasz mosollyal a szemébe a férfi.
A bolondok házába kerülök!!! – kapott a fejéhez a lány. – Ilyen nem történhet meg, csak velem ! – sírta magatehetetlenül – …maga… maga a gyilkos!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése