2014. november 23., vasárnap

Stephen Chbosky: Egy különc srác feljegyzései

Biztosan rossz passzban vagyok, mert ami sokaknak tetszik, az nekem nem annyira jön be.

Így vagyok ezzel a könyvvel is.
Elolvastam, de elmaradt az átütő siker, a katarzis.

Sőt, azt sem éreztem, hogy ezek a levelek egy 15 éves kamasz levelei lennének.
Persze a témáját tekintve tinédszeres, de sem a nyelvezete, sem a mondanivalója (volt ilyen benne?) nem jött át.

Sajnos ajánlani sem tudnám fiataloknak, mert nem ajánlanék olyat, amiben a szereplő magányában vagy tudomisén milyen okból betép.

Az utolsó oldalra tartogatott "csattanó" pedig végképp kiverte nálam a biztosítékot. Ha a gyerekkori szexuális zaklatás okozná a modernkori "zabhegyezést"??
Nem tudom elfogadni.
Most kereshetem a film verzióját, hátha valamit rosszul olvastam....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése