2012. június 6., szerda

Cathy Hopkins: Repülésre készen

Azért vettem meg, mert azt gondoltam a "gyereknek" jó lesz....
Nos, jó lesz egy nyári strandolós történetnek.:) ...de ezenkívül semmi. Sem irodalmilag, sem mondanivalóilag...
Talán épp csak annyi, hogy minden tinit azonos dolgok foglalkoztatnak, hasonló a bizonytalanságuk, még akkor is ha másnak érzik magukat..
Mivel lányokról van szó, ezért a két fő téma: pasik és felnőtté válás.
(hál istennek a mostanában divatos anorexia, fogyókúra nem szerepelt benne)
Felnőtté válás = mi legyek, hol és mit tanuljak tovább
Pasik = Sokan tetszenek, melyik az igazi....

Ha ennél többet írnék, túlragoznám...


Fülszöveg:
India Jane-nek döntenie kell. Ki kellene választania a vizsgatárgyait, de hogyan tegye, ha még azt sem tudja, mihez akar kezdeni az életben? És jól teszi-e, ha komolyan elkötelezi magát Joe mellett, amikor annyi fiú van még a környéken? Néha úgy érzi, minden lehetséges, és alig várja, hogy az álmai beteljesüljenek. Néha viszont úgy tűnik, hogy még nem áll készen arra, hogy meghozza azokat a döntéseket, amelyek az egész életét befolyásolni fogják… „Lepillantottam a papíromra. 1) Rendesen összejönni Joe-val. 2) Többet tornázni. 3) Nem enni ennyi csokit, hogy beleférjek a farmerbe, amit karácsonyra kaptam. 4) Megbeszélni Tylerrel, hogy csak barátkozni szeretnék vele, nem a barátnője lenni. Haboztam. Ez egy kicsit felszínes Zahrah-éhoz képest, gondoltam. Bár nemsokára nyakunkon a komolyabb vizsgák, eszembe sem jutott bármi tanulással kapcsolatos fogadalmat tenni. Letakartam a listámat a kezemmel, hogy a többiek ne lássák, mit írtam. – Izé. Boldog akarok lenni. Szerintem ez az én újévi fogadalmam.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése