2014. február 9., vasárnap

Anita Gayn: Szükségem van rád !

Nemrég döbbentem rá, hogy Anita Gayn magyar.
A neten valaki átküldte a Szükségem van rád ! c. történetét.
A sztoriból kiderült, hogy az előzményét olvastam, de mivel úgy éreztem, nem emlékszem rá eléggé, ezért elolvastam újra a "Senkinek sem kellesz" c. könyvét, majd rögtön ezután a "Szükségem van rád !"-ot.

Érdekes utazás volt, mert az eredeti történetet a folytatásakor átélhettem újra, csak a másik oldalról . Nagyszerű ötlet és jó megvalósítás.

Ezt a két könyvet minden tini kezébe odaadnám, mert kiderül belőle, hogy egy "túlkombinált", félreértett, elhallott párbeszéd is milyen bonyodalmakat okoz. Hátmég ha a harag irányít minket, és nem engedjük, hogy a másik megmagyarázza. De bizony káros a dac is, amikor nem "magyarázkodunk", csak hagyunk mindent "áradni" 


Mivel ennek a könyvnek nincs fülszövege, azért magamnak írok egyet.  
A Senkinek sem kellesz! Emily-je után utazik Matt a nevelőszüleivel és a "mostohatestvéreivel" Hawaii-ra.
A nagyon keresett és vágyott Em viszont egy másik fiút ölelget. Matt fájdalommal veszi tudomásul, hogy vége. De a jó barátok és a szerető család segít nekik kideríteni mit éreznek.  
 

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    El tudnád nekem küldeni a Szükségem van rád-ot, mert én csak a merengőn találtam meg.
    Email: rebekahorvath732@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Szia! Eltudnád küldeni nekem a Szükségem van rád-ot? Előre is köszi! prepii24@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Itt olvashatjátok
    http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=57384
    VAgy Anita oldalán:
    http://anitagayn.blogspot.hu/
    Jó szórakozást!

    VálaszTörlés
  4. Eltudja valaki küldeni a Soha sem kelleszt? Email: lillapollak03@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok, el tudnátok küldeni a történet többi részét? Csak az elsőt olvastam egyenlőre de nagyon szeretném a többit is😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Itt megtalálod a történetet:

      https://www.fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=57384

      Törlés
  6. Szia! Eltudnád küldeni nekem a Szükségem van rád. c. könyvet? Előre is köszi! valovicsbea@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, itt megtalálod:
      https://www.fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=57384

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés