2015. november 14., szombat

Andy Weir: A marsi

 Mindenképpen el akartam olvasni, mielőtt megnézem a filmet.
Jól tettem.
Még nem láttam a filmet, de a könyv REMEK volt és már nem is biztos, hogy meg akarom nézni a filmet.
Nagyon idegen volt egy csomó rész a könyvben,
mert nem értek a fizikához, kémiához, biológiához,
vagy sokszor nem értettem mit ír Weir,
fel kellett írnom  magamnak mi az az EVA, MFE, MLE, stb, de mégis annyira jó volt!
Annyira magával ragadott, annyira ott éltem Mark-kal, jókat nevettem a gondolatain,
és olyan sok optimizmust kaptam tőle!
 Élvezetes olvasmány volt.
Köszi Andy Weir!

Nem tudom hogyan lehet ezt jól megfilmesíteni !?
Ahogy King Cujo-ját sem lehet, így jelenleg erről sincs elképzelésem. 

1 megjegyzés:

  1. Nálam fordítva van, én a filmet láttam és a könyvet nem olvastam még. :o)
    A film is nagyon jó volt, imádtam a humort benne és szerintem Damon is jót alakított.

    VálaszTörlés